Dålig uppdatering!

HAHAH! Ja det kan man säga!
Men jag är tillbaka!
Har fullt upp!
Hjälper, 1..2..3..4..5 st med deras design på sina bloggar!
Och nästa vecka börjar dansen!
DESSUTOM måste jag klaga lite på blogg.se, det går inte att blogga från iphone!
Det går bara att skriva rubrik, roligt inlägg lixom! Eller, bara jag som tycker det? ♦
Baaaaajs köööörv!

På torsdag åker jag föresten till Götet, ledigt 2 dagar från skolan!
En nackdel finns det, JAG MISSAR FÖRSTA DANSLEKTIONEN!
Och jag som har längtat sjukt mkt efter att få börja, efter det långa uppbehållet.





Kommentarer
Postat av: Filippa

Man kan visst skriva inlägg från en iPhone. Bara att man inte kan lägga in bilder.

2011-01-28 @ 13:31:21
URL: http://filippaljungholms.blogg.se/
Postat av: sandy

sv: jag? eller på outfit-bilder osv använder jag kamerastativ.

2011-01-31 @ 17:20:55
URL: http://sandylovgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0